WYDARZENIA: Program spotkań i paneli Warsaw Music Week Pro
Warsaw Music Week to oprócz nowoczesnego festiwalu miejskiego również platforma networkingowa dla przedstawicieli branży muzycznej umożliwiająca nawiązywania cennych kontaktów i wymianę doświadczeń dla artystów, menadżerów, wytwórni, promotorów, managerów kultury z kraju i zagranicy. Od tego roku wszystkie wydarzenia networkingowe odbędą się jako osobna platforma pod nazwą Warsaw Music Week Pro.
WARSAW MUSIC WEEK PRO
Centrum Przedsiębiorczości Smolna, ul. Smolna 4
23.10.2015 (piątek)
16:00 – 18:00
Skuteczne budowanie wizerunku artysty w sieci
PLAN SPOTKANIA
15:30 – 16:00 Rejestracja
16:00 – 16:30 Lucas Knoflach (Sound Diplomacy) – prezentacja
„Jak zdobyć publiczność w Social Media? Analiza, Połączenie & Zaangażowanie”
prezentacja w j.angielskim
16:30 – 16:45 Q&A z Lucasem Knoflach
16:45 – 17:00 Przerwa
17:00 – 18:00 Panel dyskusyjny z udziałem:
Karol Strzemieczny (członek zespołu Paula & Karol)
Bartosz Mindewicz (PR Manager w labelu Alkopoligamia)
Adrian Chorębała (manager zespołu Rysy, The Dumplings; manager Rondo Sztuki)
Gość specjalny:
Lucas Knoflach
Dyrektor Artist & Label Service Germany oraz Project Manager w Sound Diplomacy w Berlinie. Swoje
wykształcenie odbierał na renomowanych uczelniach biznesowych i ekonomicznych w Sztokholmie oraz Wiedniu.
Podróz w branży muzycznej rozpoczął w Ink Music w Wiedniu, pracując m.in. przy pierwszej edycji Waves Vienna
w 2011. Przed rozpoczęciem pracy w Sound Diplomacy, był program managerem w Tech Open Air Berlin.
Wstęp wolny po wcześniejszej rejestracji: wmw@warsawmusicweek.pl
WARSAW MUSIC WEEK PRO
Marzyciele i Rzemeślnicy,
Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy ul. Bracka 25, III piętro
24.10.2015 (sobota)
PANELE I SPOTKANIA
14:00 – 14:30 Rejestracja
14:30 – 15:30 Showcase Festivals – panel dyskusyjny.
„Jak najlepiej wykorzystać udział w festiwalu showcase’owym? Wskazówki dla artystów i managerów.”
panel w j. angielskim
Paneliści: Fredrik Holmstedt (SE), Michal Bereziak (SK), Magdalena Jensen (PL)
15:30 – 16:15 Think Big, czyli wpływ Tallin Music Week na kształt Bałtyckiej Sceny
Muzycznej – historia sukcesu
„W jaki sposób Tallin Music Week dał impuls regionalnym artystom do rozpoczęcia kariery międzynarodowej.”
panel w j. angielskim
Paneliści: Helen Sildna (EST), Kadri Sundja (EST)
16:20 – 17:00 GIGMIT: event and booking management platform
Marcus Rüssel – presentation
„How to earn more money with live gigs – for promoters and artists.”
prezentacja w j. angielskim
Goście:
Fredrik Holmstedt (Luge) – festival management, m.in. Way Out West, Stockholm Music & Arts, Where The Action Is
Michal Bereziak (Pendant) – organizator Waves Bratislava Music Festival & Conference
Magdalena Jensen – założycielka Chimes – niezależnej agencji muzycznej; manager zespołów m.in. Ifi Ude
Helen Sildna – dyrektor Musiccase – organizatora Tallin Music Week
Kadri Sundja – dyrektor komunikacji & PR Musiccase
Marcus Rüssel – dyrektor generalny gigmit.com
Wstęp wolny po wcześniejszej rejestracji: wmw@warsawmusicweek.pl