WYDARZENIA: Trzecia odsłona imprezy Move Mózg w Teatrze Powszechnym
Cykle mrocznych, tanecznych imprez spod znaku techno czy rave’ów stały się już nieodłącznym elementem warszawskiego życia klubowego. Powodzenie projektów typu Brutaż czy Wixapol, udokumentowane coraz większą frekwencją i lepszym line-upem zachęca do inicjowania kolejnych cyklicznych imprez, czego dowodem trzecia edycja Move Mózg w klubie Mózg w Teatrze Powszechnym, która startuje w najbliższą sobotę o 22:00. Dwie poprzednie odsłony eventu spotkały się z dobry odbiorem, co dowodzi, że na warszawskiej scenie klubowej jest jeszcze miejsce na nowe inicjatywy. A nam zaostrzyło apetyt na więcej! Organizatorzy w swym artystycznym manifeście deklarują, że ich celem jest: „pobudzenie kreatywności i myślenia oraz rozbudzenie wrodzonej ciekawości w różnych obszarach naszego życia”. Stawiają na winyle oraz artystów intermedialnych, których prace zgrywają się w intrygującą całość z dusznym, deep house’owym klimatem muzycznym. Kolejna Move Mózg odsłona już 12 grudnia. Czekamy na więcej!
Tekst: Piotr Łaziuk
Line up:
Radekk / Cyman Rec / Sfinks700
Evius / Sfinks700
Hadrian / Głębokie Pasmo
https://soundcloud.com/hadrian
Fobist / Move Move
https://soundcloud.com/micha-w-ostowski
Projekty specjalne:
Jakub Marcel
www.facebook.com/naturakuby
Kuba Garścia
Rocznik 88. Twórca multi sensualny i plantator instalacji imersywnych. Absolwent katedry Intermediów Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Pracuje w dziedzinie mapowania, wideo, instalacji, interakcji, ruchu, flory i dizajnu. Organizuje wystawy i audiowizualne performance. Profesjonalnie zajmuje się postprodukcja wideo i efektami wizualnymi. Próbuje łączyć i badać te wszystkie, różne kody przekazu wizualnego i ich zdolność do przetwarzania i/lub odtwarzania w konkretnych przestrzeniach miejskich czy wystawienniczych. Dzięki tej elastyczności języka wizualnego jego instalacje są współczesnymi wielowymiarowymi obrazami. Współtwórca takich inicjatyw jak: studiokiosk.eu ; locomotive.pl
Digital Studio KIOSK
Digitalne Studio skoncentrowane na eksperymentalnej kreacji formy do wyrażania treści. Szczególnie często wykorzystują do tego rozwiązania z pogranicza interakcji, mappingu, obiektu, instalacji.
AR2